Termeni si conditii Garantie&Service:

 

Produsele din categoriile IT&C si electronice beneficiaza de conditii de garantie in conformitate cu legislatia in vigoare si cu politica fiecarui producator. Produsele sunt noi, provin din surse autorizate de catre partenerii si furnizorii Deconsis Solution SRL-D si se livreaza impreuna cu factura si certificatul de garantie. Fiecare produs se supune conditiilor de garantie mentionate in certificatul de garantie.
Conditiile de garantie pot fi diferite in functie de politica fiecarui producator, acestea aplicandu-se la nivel national. Produsele vor fi insotite de certificate de garantie:

– Eliberate de catre SC Deconsis Solution SRL-D – societatea care administreaza site-ul deconsis.ro – solutionarea garantiei facandu-se direct la unitatea de service a furnizorului Deconsis Solution.
– Eliberate de catre producator – solutionarea garantiei facandu-se la unitatile de service mentionate pe certificatul de garantie al produsului, acestea preluand responsabilitatea solutionarii defectului reclamat.

Preluarea produselor aflate in garantie se va face gratuit pentru produsele cu certificate eliberate de catre Deconsis Solution. Solicitarile legate de garantii, trebuie trimise online prin intermediul formularului de contact.

Garantia este conforma cu Legea 449/2003 privind vanzarea si garantia produselor, cu Legea 296/2004 privind Codul Consumului in vigoare din 01.01.2007 si cu OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, modificata si completata ulterior inclusiv cu Legea 476/2006.

Termenele de garantie acordate sunt de 12, 24 sau 36 de luni, in functie de produsele achizitionate.

Deconsis Solution se angajeaza ca in termen de 15 zile lucratoare sa repare sau sa inlocuiasca produsele defecte constatate a fi fost folosite in conditii normale de utilizare. Termenul de garantie incepe de la data emiterii facturii si se sfarseste conform termenului mentionat in certificatul de garantie.
Recomandări pentru trimiterea produselor in garantie:

Pentru trimiterea produselor in garantie va rugam trimiteti o solicitare in scris pe adresa de email office@deconsis.ro , care sa contina

  • Nume,
  • Prenume
  • CNP
  • Telefon
  • Numar Factura
  • Data Facturii
  • Produs
  • Motivul Trimiterii

Numai cererile scrise se vor lua in considerare!

Nu trimiteți colete către firma noastră fără a primi un număr de retur (RMA) de la personalul Deconsis. Alături de datele de expeditor, trebuie să menționați pe colet numărul de retur primit pentru a va solutiona problema.

În cazul nereparării produsului, precum și a imposibilității de înlocuire a acestuia de către Furnizor, Clientul poate cere restituirea banilor sau achiziționarea altor produse din magazin. Valoarea maximă a obligațiilor Furnizorului în cazul nereparării sau neînlocuirii produsului este valoarea sumei încasate de către Furnizor de la acel Client, pentru acel produs.